Friday, May 12, 2017

Minu blogiauhinnad

Ma niisama, Indigoaalane tegi ja keegi veel - no ja sealt EBA nimekirjadest ei leidnud palju neid, kelle poolt hääletada!

Salajasi ei auhinda, need teavad ise ka, et nad mulle meeldivad.

Publiku Lemmik - Ritsik.

Kõige Harmoonilisema Emaelu Blogi - Iibis.

Aruka Täiskasvanu Blogi - Indigoaalane.

Parim Matkava Teoloogi Blogi - Carmen.

Parim Sportlane - Tiidrek.

Noored, Kes On Teinud Teoks Selle, Mida Mina Ikka Veel Teoks Teha Ei Julge - Anar ja Egle.

Parim Koduõppepere - Karina. Tal on kohe mitu blogi, vaadake linke üleval parempoolses nurgas!

Kõige Ilusamad Pildid ja Elu Võimalikkusest Inglismaal Lillebrori-vanuse lapsega - Alice.

Elu Võimalikkusest Koolilastega Šveitsis - Eva. Pealegi andekas kunstnik, kelle pildid panevad naeratama.

Elu Võimalikkusest Väikelastega Saksamaal - Dresdeni Koduperenaine.

Elu Võimalikkusest Kassiga Igal Pool - Serveri Sirvija. Franz on elanud rohkemates riikides kui nii mõnigi inimene, eks ole!

Elu Võimalikkusest Uus-Meremaal - Maria

Parim Kirjanikublogi - Aidi Vallik.

Elu Viie Lapsega - Piparmünditee.

Mina Suhtun, Kuidas Tahan Ja Mind Ei Huvita - Eveliis. Milline jaks ja julgus ikka uuesti alustada ja sealjuures mitte unustada ära elunautimist.

Parim Käsitööblogi - Liina. Kas saaks üldse teisiti olla?

Elu Võimalikkusest Jaapanlasega - Maarja.

Kõige Sõbralikum Blogi, Mis Siis, Et Roheline - Osaline. Ühtlasi minu meelest parim haridustöötajablogi.

Kõige Vaimukam - Alli Kass. Peaaegu sama hea nagu Ematehnik, ainult et tema enam eriti ei kirjuta. Viimase puhul kerige päris alla ja vaadake paremal all linke pealkirjaga "Igavuse vastu". Need peaks välja printima.

Elu Võimalikkusest Kuskil Maakohas, Mehena - Hundi Ulg.

Parim Isablogi - Kaur.  Ei saa ju nii, et kõik ainult Henryt loevad, lugege suuremate laste isa elust ka.

Parim Katoliiklasest Arsti Blogi - Mari-Liis. Ta kirjutab küll hirmus harva, aga see-eest on tal siis ka alati midagi mõistlikku öelda. Päriselus on ka hästi tore inimene.

Võib olla, et keegi jäi mainimata, ja võib olla, et mõnes kategoorias ei tulnud mulle kedagi piisavalt head pähe. Näiteks jääb hetkel nimetamata parim raamatublogi, sest ma pole veel leidnud blogijat, kellega mul piisavalt sarnane maitse oleks. Sama häda on remondiblogide, kokandusblogide ja beebiblogidega ... eeee, beebiblogid lihtsalt ei kõneta hetkel eriti. Aga ma tänan väga kõiki, kes kirjutavad. Kirjutage, palun, sagedamini.

8 comments:

  1. Reisikass Franz tänab nurrudes tunnustuse eest.

    ReplyDelete
  2. Oi, sul siin nii mõndagi mulle tundmatut ja huvitavat. Ja tänan tunnustuse eest 😊!

    ReplyDelete
  3. Tänan ! Ja veel rohkem tänan uute blogilinkide eest :) :)

    ReplyDelete
  4. Tänukummardus. Sellise tunnustuse peale peaks ennast mõne preemiareisiga, st matkaga premeerima, see külg minust on väga unarusse jäänud, hea, et meelde tuletasid.

    ReplyDelete
  5. :))))) Ma igaks juhuks ka viisakalt tänan. Eriti mõistagi mittelinkimise eest ;)

    ReplyDelete
  6. Suur tänu. (Olen hetkel absoluutselt plahvatusohtlikult harmooniline! Aga muidugi tore, kui pildi pealt kõik viisakas välja näeb.)

    ReplyDelete
  7. Ma jäin vaatama, kustkaudu leiavad inimesed tee minu lugude juurde ja jõudsin otsaga ootamatult ka siia :) Aitäh, Sulle, tunnustuse eest ja Sinu enda lugude eest, milles ma alles mõnuga suplen ja aitäh ka vägeva maailmaavardamise eest siin selle põneva nimekirja näol. :)

    ReplyDelete
  8. Oi mina ka tänan tunnustuse eest, kuigi mõningase viivitusega (meil olid külalised Eestist ja polnud aega internetis eriti olla).

    ReplyDelete